woensdag 4 maart 2009

test je relatie!

Inderdaad zo dachten de 4 koppels van Temptation Island ook toen ze hun inschreven, maar dit was natuurlijk voor dat ze wisten wat er allemaal ging gebeuren!

Het was gisteren dag 2 en er zitten er al een paar te rommele met de vrijgezellen, en ik heb het nu dan wel op de mannen!

Nuja het is de dames hun eigen schuld, je weet wat er gebeurt als je een haan in het kippenkot zet eh!

Ik weet 1 ding, de dag dat je vent of vriendin voorstelt mee te doen daaraan, zet hem/haar dan al gewoon aan de deur, want wat ze eigenlijk willen zeggen is: ik wil eens proberen op een ander!

Nuja die koppels hebben wel e schoon uitvlucht als ze over de scheef gaan : ja ma da programma heeft da zo uitgespeelt, het is allemaal niet zo gelopen...
Het kan natuurlijk niet altijd de drank zijn eh!
Maar het grappigst vind ik toch dat het programma gepresenteerd wordt door Véronique De Cock... iemand die zelf geen vent kan bij zich houden gaat daar die koppels eens allemaal begeleiden, echt geloofwaardig toch?

Maar ik moet toegeven, ik vind het een amusant programma! Zeker wanneer ik een of andere domme trees kan uitlachen die verwondert is dat haar vriend haar bedriegt!


jihaa!

4 reacties:

Arnaud zei

Ben van plan om dit seizoen eens mee te volgen. Gringo kende ik alleen van zijn geweldige 'talk to the hand' zin. Ik hoop dat ik nog van die toestanden in de toekomst mag horen! :p

chilipepper zei

ik ben zeker dat je zulke toestanden gaat tegenkomen! tis nu al grappig als ge ziet hoe het eraan toe gaat ;)

Anoniem zei

Die vrouwen (van de "koppels") zijn zó naïef! En dan heb ik het vooral op de Limburgse blonde van wie ik de naam ben vergeten. Amai amai, ze hebben er weer wat ingegooid! Maar ja, goeie televisie! :D Leuke blog trouwens! xx

Anoniem zei

Hilarisch programma! Er wordt getoond hoe het absoluut NIET moet :)
Ik kijk al uit naar dinsdagavond!