donderdag 26 maart 2009

Examessss, de horror

Eindelijk is het zover: het einde van de exames is in zicht! De horror is bijna gedaan!
Hoewel veel mensen houden van examens, behoor ik tot de examenhaters!!
Het langer kunnen slapen is wel fijn, maar wetende dat je daarna moet leren, lijkt in bed blijven liggen toch een stuk aangenamer.
Van uitslapen kan ik zelfs niet meespreken. Mijn uitslapen beperkte zich dan meestal ook maar tot 9 uur. Ik vermoed dat ik een natuurlijke klok heb die om 10 u opstaan te laat vindt.

Maar ik hou wel van een deel van de examens, namelijk de examenafterparty!Nog eens goed feesten voordat je resultaten in de bus zitten. En bij feesten bedoel ik niet op café gaan zitten en een paar pinten drinken, hoewel dat ook zijn charmes heeft. Maar caféhangen is zo alledaags! Met een feestje versta ik dit:


Natuurlijk kan het altijd leuker en pikanter, maar zolang er goede muziek is, een leuke compagnie, een uitzicht op het andere sexe en veel veel alcohol, kan een feestje al niet meer stuk!

Dus even doorbijten! De momenten van harde labour zijn na morgen voorbij, tot juni dan wel te verstaan. En de wilde nachten lachen ons toe!

1 reacties:

Cath zei

Bij deze zijn die examens helemaal achter de rug! Profiteer maar goed vant weekend, dubbel en dik verdiend! Ik zie al uit naar dat ECHT FEESTENNN!! ;) X